Portail communautaire francophone consacré à la pratique du 4x4 : Informations pratiques, annonces, clubs, voyages, trial, préparation et forum de discussions.
NELSON60 a écrit :Ba écoute, j'ai deja plus les pare-chocs d'origines, plus le meme dimensionnelle de pneus, et plus les meme feux arriere alors un peu plus ou un peu moins
yes on est tous pareil je crois
c'est trop beau et le prix 1100$
si il y a quelqu'un qui commende chez eu ou qui a deja commandé
je dirai que je suis partant
Tu veux acheter quoi?
chez eux pour 1100$ tu n'as que les tirants de pont qui permettent de corriger l'angle du pont avant si tu réhausses de 2 à 4" .
Et à ça tu rajoutes le prix du kit ressort!!
Super Jimny a écrit :Tu veux acheter quoi?
chez eux pour 1100$ tu n'as que les tirants de pont qui permettent de corriger l'angle du pont avant si tu réhausses de 2 à 4" .
Et à ça tu rajoutes le prix du kit ressort!!
Spidertrax Quarter Elliptical Rear Suspension
The Spidertrax Quarter Elliptical Rear Suspension (QERS) is the ultimate solution for true offroad performance. With its CAD design and over 6 years of trail testing, its easy to see why this suspension is setting the standard for Suzuki aftermarket products everywhere. With superior axle articulation and control, its hard to believe that this suspension is easy to install. However, making the product installation friendly was a top priority from the start. The heart of the kit lies in the two pre-welded chassis sideplates. These sideplates incorporate the springs, lower links mounts, and upper link mounts which ensures the dynamics of the suspension stay consistent from vehicle to vehicle. The sideplates also have alignment pins so the sideplate is ""self-aligned"" to the chassis during the installation. The QERS includes all links, tabs, rod ends, mounting plates, shock mounts, pivoting shackles, bumpstops, a limiting strap, hardware, and springs needed for the install. The QERS also includes detailed instructions to make the installation of the kit easy to follow. Although this is a weld on kit, a majority of the kit is pre-welded. Shocks (Rancho 9012's are required) and extended brake lines are sold separately.
_______________________________________________
Ford F150 Raptor avec cellule Trip and Fisch N°040.
Iveco 4x4 3C Cartier ex Raid Lover (vendu)
KZJ 90 remplacé par une Aygo
HDJ 100 2006 bva5 pour les voyages
Peugeot Expert nucléaire
Nouveau venu, KDJ 90........